ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

ماگ چیست؟

اگر اهل نوشیدنی‌های گرم باشید، احتمالاً از ماگ استفاده می‌کنید، یا حداقل نام آن به گوشتان خورده است. ماگ همان لیوان دسته‌دار در اندازه‌های بزرگ است که برای نوشیدن چای و قهوه استفاده می‌شود.

ماگ دو ویژگی دارد که آن را نسبت به لیوان و چای متمایز می‌کند. اولی جنس متفاوت آن با لیوان و دومی اندازه بزرگ‌تر آن نسبت فنجان است. معمولاً ماگ سرامیکی طرف‌دار زیادی دارد. این نوع ماگ‌ها به علت جنس آن، چای یا قهوه را با زمان بیشتری درون خود گرم نگه می‌دارند.

دلیل دیگر خرید ماگ، دوام بالای آن نسبت به لیوان است. اگر برای نوشیدن چای یا قهوه، چیزی می‌خواهید که هم بزرگ‌تر از فنجان و هم بادوام‌تر از لیوان باشد، ماگ گزینهٔ خوبی است.

ماگ چه کاربردی دارد؟

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟
ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشتر بخوانید: انواع ماگ و کاربردهای آن‌ها

ماگ به عنوان هدیه

این لیوان دسته‌دار بزرگ، با مدل‌های طرح‌داری که دارد، گزینهٔ خوبی برای خرید کادو است. همچنین چاپ طرح‌های دلخواه روی سرامیک، بسیار آسان است و هدیه مناسبی برای عزیزانتان است.

ماگ به عنوان هدیه دادن
ماگ به عنوان هدیه دادن

بیشتر بخوانید: بهترین نوع ماگ برای هدیه دادن

ماگ به عنوان لیوان مسافرتی

استفاده از فنجان‌های کوچک یا لیوان‌های شیشه‌ای بدون سرپوش در داخل ماشین یا کمپینگ بسیار مشکل است. به همین دلیل داشتن یک تراول ماگ در مسافرت، نوشیدن چای را بسیار دلنشین و راحت می‌کند.

ماگ به عنوان لیوان مسافرتی
ماگ به عنوان لیوان مسافرتی

ماگ مورد استفاده در محیط کار

یکی از راه‌های رفع خستگی، استفاده از نوشیدنی گرم مانند چای و قهوه است. مشغولیت کاری زیاد باعث می‌شود که دمای نوشیدنی پایین بیاید و سرد شود. ماگ سرامیکی نوشیدنی را به مدت بیشتری گرم نگه می‌دارد و نیاز به تعویض زیاد نوشیدنی نیست. از طرفی بیشتر افرادی که خارج از خانه کار می‌کنند، استفاده از لیوان شخصی را ترجیح می‌دهند.

دم کردن گیاهان دارویی و دم‌نوش در ماگ
دم کردن گیاهان دارویی و دم‌نوش در ماگ

دم کردن گیاهان دارویی و دم‌نوش در ماگ

بسیاری از افراد، گیاهان دارویی را به‌عنوان نوشیدنی در طول روز انتخاب می‌کنند. دم‌کردن برخی از این دم‌نوش‌ها، نیاز به زمان زیادی دارد و باید در آب نسبتاً گرم نگه‌داری شود. ماگ‌های در دار سرامیکی این امکان را فراهم می‌کند تا دم‌نوش موردنظر را همراه آب گرم قرار دهیم تا پس از چند ساعت دم بکشد.

گفتگو کنید

1 نظر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

ما را دنبال کنید

جدیدترین محصولات

مطالب مشابه

خبرنامه
دسته بندی مانیگما
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به مانیگما میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط ایپک