بهترین نوع ماگ برای هدیه دادن

بهترین نوع ماگ برای هدیه دادن
Share on whatsapp
Share on email
Share on telegram

بهترین نوع ماگ برای هدیه دادن

چرا می‌خواهید بهترین نوع ماگ را برای هدیه دادن بخرید؟ بدون شک جواب این سؤال را می‌دانید، چون حتماً انسان‌ ایده‌آل‌طلب و خوش‌سلیقه‌ای هستید، اما آیا این را هم می‌دانید که چرا می‌خواهید ماگ بخرید و کادو دهید؟بی‌گمان برای سؤال دوم هم جوابی دارید، ولی ما در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر راهنمایی کنیم.
بهترین نوع ماگ کدام است؟ ماگ طرح‌دار یا ساده؟ ماگ سرامیکی یا فلزی؟ ابتدا بیایید با جواب سؤال دوم شروع کنیم که چرا ماگ؟ جواب‌ها زیاد است، اما احتمالاً در مواردی مثل قیمت مناسب، کاربردی بودن و خرید آسان اشتراک دارد.

بی‌گمان یک ماگ خوب به درد همه‌کس می‌خورد، چه اهل نوشیدنی باشد، چه از آن برای سایر مصارف مثل جامدادیِ رومیزی استفاده کند.

بهترین نوع ماگ برای کادو دادن

بیشتر بخوانید: انواع ماگ حرارتی

چرا ماگ؟

این روز‌ها ماگ تبدیل به وجهی از استایل، امضای شخصی یا بازتاب دهنده‌ی بعضی از سلایق و پیام‌های صاحبانشان شده است. دیگر تنها کاربرد اصلی آن؛ یعنی گنجاندن مقداری مایعات در خود، مدنظر نیست و می‌تواند حاوی موراد مختلفی باشد. یکی اسم شرکتش را روی آن ثبت می‌کند و دیگری نقش معشوقش را روی آن می‌نگارد. موردی که دیگر عمومی شده است این است که از این وسیله‌ی چند وجهی استفاده‌های زیادی می‌توان برد.

مراحل انتخاب بهترین نوع ماگ

1. مرحله اول: حال که دلیل خرید ماگ را می‌دانید و با این موضوع مواجه شده‌اید که گیرنده‌ی کادو از آن چه استفاده‌ای می‌کند، باید به این فکر کنید که آیا ماگ برای او کادو مناسبی خواهد بود یا نه. به ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابلتان فکر کنید.

این را بدانید که بهترین واکنشی که می‌توانید از خرید ماگ و کادو دادن آن بگیرید، حتماً از طرف شخصی خواهد بود که اهل نوشیدنی‌های داغ است. اما اگر طرفتان نوشیدنی دوست ندارد زود به سراغ انتخابی دیگر نروید.

تصمیمتان را زیر سوال نبرید، به غیر از این اهالی نوشیدنی‌های داغ، چه کس دیگری را می‌شناسید که از وسیله‌ای کاربردی و زیبا بدش بیاید؟ اگر ماگی که به او کادو می‌دهید بهترین باشد، حتماً قدرش را می‌داند و بهترین استفاده را از آن می‌کند.
2. مرحله دوم: در این مرحله‌ به ویژگی‌های خودِ ماگ فکر کنید. اول در مورد جنس ماگی که می‌خواهید بخرید تصمیم بگیرید.

از خودتان بپرسید بهترین نوع ماگ باید چه جنسی داشته باشد. باز هم ویژگی‌های شخصیتی کادو گیرنده را مرور کنید و ببینید برای نمونه از ماگ سرامیکی خوشش می‌آید یا ماگی با جنسی دیگر. کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما در روان‌شناسی بالینی اصلی وجود دارد که می‌گوید شما می‌توانید با مراجعه به ذهن‌های خودتان، در مورد دیگران بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.

لازم است سلیقه‌ خودتان را کمی نادیده بگیرید تا ذهن تصویر بی‌واسطه‌ای از خواست‌های طرف مقابل به شما ارائه دهد. کسی که می‌خواهید به او بهترین ماگ را کادو بدهد، بدون شک نشانه‌هایی از سلیقه‌ خودش در ذهن شما به جای گذاشته است؛ برای همین لایق انتخاب شما شده است. بفهمید جنس طرفتان چیست: شیشه‌ای، صاف و شکننده؛ یا سرامیکی، مستحکم و قوی.

بعد به اندازه‌، وزن و گنجایش بهترین ماگ فکر کنید. بیشتر انواع ماگ‌ها حجمی کم‌تر از ۵۰۰ میلی‌لیتر دارند. به این میزان وزن خودِ ماگ را هم اضافه کنید. ماگ‌ها با جنس‌های مختلف، وزن‌های متفاوتی دارند و باید این‌ها را درنظر بگیرید.

به اندازه‌ی دست‌های طرف مقابلتان فکر کنید که شاید حداکثر یا حداقل میزان گنجایش و وزنِ ماگ برایش مناسب نباشد. به قول قدیمی‌ها منطقی‌ترین انتخاب‌ها همیشه میانه‌ترین است، اما اگر شناخت خوبی از طرف مقابل دارید، چرا درست‌ترین انتخاب را انجام ندهید و لایقِ عنوانِ امروزی و شایشه نشوید؟!
3. مرحله سوم: سخت‌ترین مرحله برای انتخاب بهترین نوع ماگ را همیشه تا همین مرحله‌، یکی مانده به آخر طول دهید! اما نه از سر تنبلی و عقب انداختن مهم‌ترین قسمت کار، بلکه برای این‌که خیالتان از موارد دیگر راحت شده است و حالا بیشتر می‌توانید فکر کنید.

چه طرحی مناسب ماگِ مورد نظر شما است؟ می‌دانیم که انتخاب‌ها زیاد است، اما سرانجام باید تصمیم بگیرید. معمولاً خیلی‌ها دوست دارند از زیر این مرحله فرار کنند و حتی حاضر هستند عذاب وجدانِ انتخاب نکردن را هم تنها به این دلیل که کسی به غیر از خودشان متوجه نمی‌شود، به جان بخرند، اما نکته‌ی اصلی در انتخاب، همین خودتان هستید که گاهی هنگامِ انتخاب کادو نادیده می‌گیرید.

فکر کنید خرید ماگ برای خودتان است و بعد از خرید می‌خواهید آن را به کسی که دوست دارید بفروشید. کادو دادن مثل خرید و فروش، رابطه‌ای دوطرفه است و فقط با برقرای این رابطه است که می‌توانید بهترین خرید را انجام دهید.

4. مرحله چهارم: دیگر کار سختی ندارید، بهترین و متنوع‌ترین مرکز خرید ماگ را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تراول ماگ چیست؟

در پایان نکات کوچکی مثل این‌که ماگ طرح دار معمولاً مناسب استفاده‌های رسمی نیست و طرح دلخواه ماگ را می‌توانید به فروشنده سفارش دهید، خرید شما را دقیق‌تر می‌کند، اما شک نکنید که نتیجه کار هرچه باشد، لبخند را روی لب‌های طرف مقابلتان می‌آورد.

 

گفتگو کنید

1 نظر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

ما را دنبال کنید

جدیدترین محصولات

مطالب مشابه

خبرنامه
دسته بندی مانیگما
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به مانیگما میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط ایپک